Audit SEO

Audit SEO

In mare parte, aproape toti cei care apeleaza la servicii de consultanta SEO o fac in momentul cand isi dau seama ca au investit intr-un site si nu au rezultate in online.

In aceste cazuri un audit SEO al site-ului este foarte important pentru stabilirea masurilor ce se vor inteprinde pentru a scoate “la lumina” acel site.

Un audit SEO trebuie sa contina informatii despre scopul si natura proiectului, prezentate impreuna cu o lista de obiective.

Reputatia in motoarele de cautare ( Keyword Research )

Un pas important in procesul de optimizare web este alegerea cuvintelor cheie. Daca este vorba despre un proiect nou, atunci cuvintele cheie trebuiesc stabilite impreuna cu dvs., in calitate de clientul.

Daca pentru proiectul respectiv s-a mai lucrat la partea de optimizare, vom realiza un raport care sa contina:

  • pozitia in motorul de cautare Google al site-ului dvs.;
  • PR-ul paginilor (Page Rank) respective;
  • Rank-ul Alexa, etc.

Vizibilitatea in motoarele de cautare ( Competitors Research )

Indiferent de proiect, inainte de intocmirea raportului cu informatii despre cuvintele cheie, vom realiza un studiu asupra concurentei (cuvinte cheie, pozitia in motoarele de cautare, pagerank etc).

Structura site-ului

Page Rank-ul unui site poate depinde de structura acestuia. Este important ca structura unui site sa fie SEO friendly pentru motoarele de cautare iar informatia sa fie usor accesibila. Vom intocmi un raport in acest sens, in ceea ce priveste:

  • structura link-urilor;
  • utilizarea tag-urilor HTML (h1, h2, …. h6);
  • utilizarea unui sitemap;
  • utilizarea fisierului robots.txt, etc

Structura interna de linkuri

Se recomanda utilizarea atributului nofollow pentru anumite sectiuni din site, daca este cazul.

Popularitatea in cadrul altor situri

Se va verifica popularitatea in cadrul altor site-uri, prin verificarea numarului de link-uri de pe directoare web (DMOZ, Yahoo! Dir, Federal etc), link-uri de pe site-uri sociale (Facebook, Tweeter, Digg, Delicios etc). Va vom prezenta o strategie de link building care sa va imbunatateasca popularitatea proiectului.

META informatii

Verificam si propunem variante pentru crearea tag-urilor META (meta description, meta keywords, meta title) astfel incat acestea sa fie unice si sa contina cuvinte cheie pentru pozitionarea mai buna in motoarele de cautare.

Daca domeniul a fost achizitionat sau daca este vorba de un domeniu mai vechi, vom face un raport cu privire la:

  • varsta domeniului;
  • lungimea domeniului;
  • cuvintele cheie din domeniu;
  • subdomenii folosite;
  • redirectionari de pe alte domenii;
  • eventualele penalizari Google pe care site-ul respectiv le-ar fi putut dobandi de-a lungul timpului (exista situatii cand cea mai buna cale este de a renunta la un domeniu penalizat de motorul de cautare Google, chiar daca este vorba de un domeniu vechi si de cumparare a unui alt domeniu de optimizat)

Daca domeniul nu a fost inca achizitionat, va putem propune un nume de domeniu care sa contina cuvinte cheie dar sa fie si usor de retinut.

Puteti solicita un audit SEO in mod gratuit, folosind pagina noastra de contact.