Comments Off on Joyjoy.ro angajeaza astistent marketing

Joyjoy.ro angajeaza astistent marketing

Posted February 17th, 2014 in Locuri de munca by admin

Job-ul este de asistent marketing la magazinul de decoratiuni www.joyjoy.ro

Cv-uri se pot trimite pe adresa hello@joyjoy.ro.

CANDIDATUL IDEAL:
– Persoana pasionata de mediul online;
– Orientare spre client;
– Disponibilitate de a studia in afara programului despre Vanzari Online/Marketing online ;
– Abilitati foarte bune de comunicare;
– Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu/avansat.
– Atentie la detalii si la corectitudinea datelor introduse, responsabilitate, seriozitate
– Cunostinte folosire nivel mediu Microsoft Excel/Word.
– social media addicted
– Hotarare, abilitati de organizare, capacitatea de a avea initiativa;
– Capacitate de lucru in conditii de stress;
-absolvent al unei facultati de profil

RESPONSABILITATI / BENEFICII:
– Administrarea si promovarea magazinului online;
– Introducerea produselor noi pe site;
– Realizeaza planuri si strategii de marketing online;
– Dezvolta campaniile de promovare in mediul online;
– Realizeaza analize de piata cu privire la pozitionarea pe piata a magazinului online
– Monitorizeaza concurenta, realizeaza statistici si analize asupra activitatii acestora.
– Crearea articolelor pentru blogul magazinului online
– Optimizare motoare de cautare, comentarii pe forumuri, bloguri, link-uri, etc.
– Research pe net si adaugare de evenimente / articole pe website-uri.
– Creare a unor articole/review-uri pe teme diverse (e-commerce, consultanta IT, etc), concepere si trimitere de newslettere saptamanale.
– Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management.

 

Comments Off on Women on Web 2011

Women on Web 2011

Posted June 20th, 2011 in Blog by diana

Women on Web 2011. Sau despre cum sa iti gasesti/regasesti inspiratia. Un eveniment despre femei puternice, femei care pot inspira.

Dna Sandra Pralong, Sanda Nicola, Cristina Bazavan, Cori Gramescu, Andreea Retea, Adina Vasilescu, Andreea Beltic Inankur, Cristina Mazilu sau Ruxandra Meclea, dar si Costin Cocioaba sau Vlad Stan, ne-au oferit din experienta personala si antreprenoriala.

Mi-a placut foarte mult lectia, care desi dura, foarte utila, pe care Vlad Stan i-a oferit-o fiului sau mai mare (7 anisori). I-a promis ca daca il insoteste la o lectie de tango si sta cuminte timp de 2 ore il va recompensa cu 200 lei. Copilul a fost de acord:  a mers si si-a asteptat tatal timp de doua ore. La final, tatal sau i-a explicat ca in cele doua ore, el, Vlad, s-a distrat facand ceva ce ii place, iar copilul a pierdut ireversibil cele doua ore, in loc sa fi facut ceva distractiv sau folositor. Pentru aceasta lectie in care a invatat cat de pretios este timpul, tatal si-a taxat fiul cu… 200 de lei.

Mi-a mai placut foarte mult Cristina Bazavan, care ne-a vorbit despre un nou inceput pentru ea, odata cu plecarea de la Tabu. ”Viata e ca o spirala,  ca in dans, atunci cand simti ritmul si stii pasii: chiar daca se intampla sa te impiedici si sa cazi, te poti ridica si merge cu gratie mai departe.” Cristina si-a sustinut discursul pe ritmuri de tango.

Si un filmulet de la Costin ( http://refresh.ro/ )

Women on Web 2011

Cu ce am ramas de la WOW? Mi-am facut prieteni noi si am cunoscut oameni deosebiti cu povesti inspirationale motivante.

Multumim Cristi Manafu, Evensys si Activia pentru ca au facut posibil acest eveniment care a adus mai multa inspiratie!

Comments Off on Liga Web participa la Women on Web 2011

Liga Web participa la Women on Web 2011

Posted June 16th, 2011 in Blog by diana

Liga Web va fi prezenta maine, 17 iunie, la cea de-a doua editie a Women on Web, o noua editie dedicata femeilor active in mediul online romanesc.

De la Liga Web merg Maria Voloh, PR & Marketing Manager si Diana Danciu, consultant SEO. Maine va vom oferi mai multe detalii despre evenimentul Women on Web 2011.

Daca nu sunteti printre cei care au obtinut o invitatie la acest eveniment, puteti urmari live conferinta care va fi transmisa live online cu sprijinul Radio Lynx.

Programul Conferintei Women on Web 2011

13.00 – 13.45
Inregistrare participanti
14.00 – 16.00
Sesiunea 1
Sandra Pralong
Civil Society Activist
SandraPralong.eu
Sanda Nicola
Jurnalist
B1 TV
Cristina Bazavan
Jurnalist & Blogger
Cori Gramescu
General Manager
LadyFit Gym
Andreea Retea
Jurnalist & Blogger
Andressa.ro
16.00 – 16.30
Pauza de cafea
16.30 – 18.30
Sesiunea 2
Adina Vasilescu
Publisher
Sanoma Hearst & Sanoma Digital
Vlad Stan
Fondator,
Business Design Academy
Andreea Beltic Inankur
Owner, Project Manager
AloMoDa
Cristina Mazilu
Owner
Chez Mazilique
Costin Cocioaba
Owner
Refresh.ro
Ruxandra Meclea
Owner
Breslo.ro
Comments Off on Optimizarea continutului pentru SEO

Optimizarea continutului pentru SEO

Posted June 9th, 2011 in Articole SEO by diana

Unul dintre aspectele deosebit de importante pentru optimizarea pentru motoarele de cautare este optimizarea continutului unei pagini web/unui site.

Continutul este foarte important, chiar cel mai important, deoarece acesta este cel care este citit de catre motorul de cautare. Cu cat este continutul mai bogat, mai de calitate si cu o relevanta mai mare, cu atat este mai bine apreciat de catre motorul de cautare.

Totusi, continutul unui site nu trebuie creat numai pentru motoarele de cautare, ci si (mai ales) pentru utilizatori. O pagina trebuie sa fie “consumata” cu placere de catre vizitatori si trebuie sa gaseasca informatii utile in pagina respectiva, nu doar o banala insiruire de cuvinte cheie. Google pune pret pe deservirea oamenilor, de aceea incearca sa scoata in evidenta site-urile cele mai relevante.

La compunerea continutului trebuie sa folosim si cuvintele cheie, tinand cont de faptul ca textul trebuie sa se adreseze in primul rand consumatorului uman, si in al doilea rand spiderilor de cautare.

Ce trebuie sa facem pentru a avea un continut optimizat pentru motoarele de cautare?

Trebuie sa in primul rand sa nu uitam ca scriem pentru utilizatorul uman, care ne poate critica si  poate lua decizia de a nu ne mai vizita site-ul.

In al doilea rand, pentru o buna lizibilitate din punctul de vedere al cititorului, dar si pentru motoarele de cautare, trebuie sa respectam si cateva reguli ale optimizarii in pagina, cum ar fi:

  • sa folosim tag-uri heading (H1-H6)

Exemplu:

tag-uri heading

tag-uri heading

tag-uri heading

tag-uri heading

tag-uri heading
tag-uri heading
  • sa folosim tag-uri bold

Exemplu:

tag-uri bold

  • sa folosim tag-uri italic

Exemplu:

tag-uri italic

  • sa nu uitam ca densitatea de cuvinte cheie sa fie cea potrivita. In general este ideal ca frecventa cuvantului cheie, dupa care facem optimizarea pentru motoare de cautare, sa fie intre 2 – 8 %.  Puteti folosi tool-uri gratuite pentru a verifica densitatea de cuvinte cheie dintr-o anumita pagina web.
Comments Off on Importanta fisierului robots.txt

Importanta fisierului robots.txt

Posted June 8th, 2011 in Articole SEO by diana

Cu toate ca fisierul robots.txt este un fisier important daca doriti sa aveti o pozitionare cat mai buna in motoarele de cautare, multe site-uri nu dau o asa de mare importanta acestui fisier. Daca nu aveti deja pe site un fisier robots.txt, puteti citi cum sa va creati unul. Iar daca veti pe site acest fisier, puteti verifica daca nu contine erori.

Ce este un robots.txt?

Cand un spider al unui motor de cautare acceseaza un site, se va uita mai intai daca exista acest fisier special in site, numit robots.txt. Acesta contine indicii pentru robotii de cautare (pentru toti sau pentru unii anume), legate de indexarea anumitor pagini din site.

Mai exact, acest fisier este formultat ca o cerere pentru robotii de cautare, pentru a indexa sau, dimpotriva, a ignora anumite pagini din site.

Robots.txt. este un simplu fisier text, nu HTML, care trebuie plasat la radacina site-ului, de forma:

http://www.numedomeniu.ro/robots.txt


Cum se creeaza un fisier robots.txt?

Robots.txt se creeaza foarte simplu: se deschide un editor text si se tasteaza acolo informatiile pentru robotii de cautare. Continutul dintr-un fisier robots.txt se numeste “records” (inregistrare).

O inregistrare de acest fel contine informatii special pentru un motor de cautare. Fiecare inregistrare are doua campuri: linia “User agent” (agent de utilizator) si linia “Disallow” (interzis), ca in exemplul de mai jos:

User-agent: googlebot

Disallow: /cgi-bin/

Acest fisier robots.txt  va permite “googlebot”, spiderul de cautare al Google, sa preia fiecare pagina din site-ul respectiv, cu exceptia fisierelor din directorul “cgi-bin”. Toate fisierele din acest director vor fi ignorate de googlebot.

Exemple de folosire a fisierului robots.txt:

  • Daca fisierul robots.txt este de forma:

User-agent: *

Disallow:

… in acest caz toti robotii de cautare vor stii ca trebuie sa indexeze toate paginile din site, fara nici o exceptie.

  • In acest caz, toti robotii de cautare vor fi respinsi:

User-agent: *

Disallow: /

  • In exemplul de mai jos, spiderilor li se solicita sa ignore anumite directoare de pe site:

User-agent: *

Disallow: /temp/

Disallow: /private/

Disallow: /imagini/

Disallow: /personal/

  • Daca in loc de * specificati un anumit robot, doar acela va ignora continutul respectivelor directoare.

Comments Off on Optimizare site agentie de turism

Optimizare site agentie de turism

Posted April 26th, 2011 in Blog by diana

Avem un nou proiect de optimizare site: site-ul agentiei de turism Garrido Travel – (www.garridotravel.ro).

Vreti o vacanta personalizata? Contactati unul dintre reprezentantii agentiei de turism si optati pentru unul dintre pachetele care se potrivesc  cel mai bine solicitarilor si nevoilor dvs.:

Comments Off on SEO cloaking – sau despre incercarea de a insela motoarele de cautare

SEO cloaking – sau despre incercarea de a insela motoarele de cautare

Posted March 30th, 2011 in Articole SEO by diana

White Hat vs. Black Hat

Pentru a deosebi tehnicile de optimizare pentru motoarele de cautare (search engine optimization, SEO), au fost definiti doi termini: White Hat (“Palaria alba”), care desemneaza toate acele tehnici, metode considerate “legale”, pentru optimizarea pentru motoarele de cautare, si Black Hat (“Palaria neagra”), termen pentru tehnicile de optimizare “ilegale”, care nu sunt in acord cu regulile motoarelor de cautare.

Metoda “White hat” se bazeaza pe optimizari aduse structurii paginilor continute in site-ul de optimizat, astfel incat paginile respective sa fie corect interpretate si evaluate de algoritmii de atribuire a rangurilor folosite de motoarele de cautare. Dintre acestea amintim: optimizarea on page (optimizari de functionalitate a site-ului pe toate browserele, corectare a eroirilor html,  optimizarea titlului, descrierii, cuvintelor cheie, optimizarea URL-urilor – “friendly url’s”) si promovarea off page a site-ului.

Metoda “Black hat” a aparut din dorinta webmasterilor de a-si vedea site-ul/site-urile cat mai rapid in SEPR’s (search engine page results) si cat mai sus in aceste cautari. Cateva metode ”Black hat SEO” ar fi: SEO cloaking, SPAM-ul prin cuvinte cheie, pe e-mail sau pe site-uri de comunitate care au un numar mare de vizitatori (YouTube, MySpace Twitter, Facebook), Seo bombing, cuvintele ascunse în design.

Ce inseamna Cloaking?

Cloaking-ul este o tehnica Black Hat SEO, prin care motoarelor de cautare li se ofera o pagina spre indexare in timp ce vizitatorii sunt redirectati spre alta. De fapt, continutul poate fi acelasi numai ca o parte din el nu este vizibil de catre vizitatorul uman. In cloaking, vizitatorului i se arata pagina in mod normal insa motoarelor de cautare li se arata o pagina plina de continut. Continutul care nu este vizibil vizitatorului, este in mod normal plin de SPAM prin cuvinte cheie pentru a ajunge cat mai sus in SERPs pe cuvintele respective.

Cloaking reprezinta asa numita deghizare, ascundere a continutului real pe care il are un website, astfel incat utilizatorii sa fie tentati sa intre pe site-ul respectiv, care in final nu va afisa continutul dupa care a fost gasit la cautari. Cloaking-ul presupune, asadar, ca pentru o pagina web sa existe doua continuturi diferite: unul optimizat special pentru motoarele de cautare si un alt continut creat pentru vizitatorul paginii.

Cloaking “normal”

Cloaking-ul in mod “normal” se face prin afisarea pe aceeasi pagina a continutului vizibil vizitatorului cat si a continutului vizibil numai motoarelor de cautare. Aceasta se poate verifica foarte usor pe un site de catre orice vizitatori, folosind selectia totala a continutului (Select All – Ctr+a). Textul ascuns are de regula acceasi culoare cu background-ul site-ului si reprezinta o insiruire de cuvinte cheie dupa care se doreste optimizarea.

Cloaking dupa User Agent

Pentru aceasta tehnica de cloaking dupa User Agent, serverul web trebuie sa fie capabil sa precizeze daca vizitatorul este o persoana sau un motor de cautare. Prin Cloacking, care deseori se utilizeaza impreuna cu o alta tehnica Black hat SEO- doorway pages, se reuseste a se afla provenienta vizitatorilor, I.P.-ul sau Users-Agent HTTP header.

IP targetat (IP delivery) poate fi considerata o metoda mai blanda de cloacking, in care diferite continuturi sunt livrate in functie de adresele IP ale solicittrilor. In cazul cloacking, motoarele de cautare si vizitatorii nu vad niciodata aceleasi pagini in timp ce, in cazul livrarii in functie de IP, atat motoarele de cautare cat si vizitatorii pot vedea aceeasi pagina. Multe din primele 1000 site-uri din lume, inclusiv Amazon (amazon.com), folosesc livrarea IP, insa niciunul din aceste site-uri nu a fost banat din motoarele de cautare, pentru ca intentia lor n este accea de a insela utilizatorii sau motoarele de cautare.

Metode de descoperire a cloacking-ului:

In afara de metoda de descoperire a cloaking-ului amintita anterior (aceea de selectare inintregime a content-ului unui site pentru a vedea daca sunt si parti ascunse vizitatorului, de aceeasi culoare cu background-ul site-ului), o alta metoda de a detecta daca o pagina are cloacking sau ip-delivery este de a verifica ce are Google in cache pentru pagina respectiva. O alta metoda ar fi in a modifica user-agent-ul browserului. Pentru aceasta se poate folosi extensia pentru Firefox si Mozilla – User Agent Switcher, add-on care permite utilizatorilor schimbarea user-agent-ului din browser.

“Beneficiile” Cloaking-ului vs. Penalizarile pentru Cloaking

Metoda Cloaking este o tehnica folosita de webmasterii site-urilor cu continut pornografic, cu profil farmaceutic, in site-urile de gambling si nu numai.

Aceasta tehnica de optimizare black seo aduce, intr-adevar, oarecare beneficii (pe termen scurt) legate de trafic. Este insa o metoda departe de a fi “perena”, pentru ca, odata descoperite aceste tehnici de “mascare” a continutului pentru vizitatori, site-ul va fi penalizat de Google si de majoritatea motoarelor de cautare. Pedeapsa pentru folosirea aceste tehnici black hat poate fi chiar banarea site-ului resectiv si micsorarea sanselor de “reabilitare” pentru respectivul domeniu in dezacord cu regulile motoarelor de cautare.

Dintre companiile gigant care au cazut in “pacatul” SEO cloacking-ului amintim numai BMW sau Ricoh, ambele de provenienta germana, care au fost inlaturate din indexarile Google si banate pentru mascarea continutului real.

Exemplu de SEO Cloaking:

In cazul BMW, in timp ce motoarele de cautare vedeau pagina in felul urmator:

utilizatorii vedeau cu totul o alta interfata a site-ului:

In Google Information for Webmasters este specificata in mod clar pedeapsa petru folosirea SEO Cloacking-ului:

To preserve the accuracy and quality of our search results, Google may permanently ban from our index any sites or site authors that engage in cloaking to distort their search rankings.

Orice utilizator care descopera aceste tehnici de promovare black SEO si este deranjat de utilizarea lor, poate atentiona motoarele de cautare trimitand un simplu e-mail.

Concluzie:

In loc sa depuneti un efort in a insela motoarele de cautare, pentru ca apoi sa fiti descoperiti si banati, este de preferat ca acelasi efort sa il investiti in crearea de continut de calitate, nu numai pentru motoarele de cautare, ci mai ales pentru utilizatori, care nu vor intarzia sa se reintoarca pe site-ul bine documentat si util.

Comments Off on Proiect nou de optimizare site web

Proiect nou de optimizare site web

Posted February 1st, 2011 in Blog by diana

Cel mai recent proiect de marketing online al Optimizare Site Web este proiectul Saloane Romania.

Saloane Romania - saloane de infrumusetare, saloane coafura, saloane cosmetica, saloane masaj

Proiectul Saloane Romania va permite inscrierea salonului dvs. (de bronzat, de tratament, de coafura, de cosmetica, de epilare definitiva, de manichiura/pedichiura, masaj, masaj erotic, remodelare corporala, tatuaj si body piercing, cabinete de chirurgie estetica si sali de fitness/ aerobic/ bodybuilding) in portalul Saloane Romania, care va functiona ca o mare baza de date cu saloane, articole si anunturi despre saloane sau tehnici de infrumusetare. Oricine se poate inscrie si contribui la continutul site-ului. Portalul va folosi astfel altor utilizatori, printr-un continut de calitate si informatii bine documentate.

Comments Off on Beneficiile SEO si Social Media

Beneficiile SEO si Social Media

Posted January 21st, 2011 in Articole SEO by diana

Beneficiile SEO si Social Media

In prezent, mai mult decat oricand, companiile de marketing si nu numai si-au schimbat viziunea de marketing pentru imbunatatirea performantei cu putine resurse si cu un buget cat mai scazut, trecand de la tehnicile traditionale la tactici digitale precum SEO  si social media. Exista foarte multe beneficii din imbinarea acestor doua resurse – SEO (search engine optimization, adica “optimizarea pentru motoare de cautare”) si SMM (social media marketing), de la marirea traficului in retelele sociale, pana la abilitatea de a atrage link-uri prin optimizarea site-ului.

In ceea ce priveste marketingul, se pot descoperi beneficiile SEO si social media in doua directii diferite.

Efecte negative ale campaniei SMM fara implementarea SEO

In primul rand, implementarea unui program de marketing online (promovarea in retele sociale de tip Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube etc) fara insa a optimiza continutul, este ca si cum ati cumpara o masina foarte frumoasa, fara roti si fara volan. Un continut informational bogat (blog, forum, video, imagini, material audio etc) care nu este gasit de motoarele de cautare inseamna o pierdere semnificativa de audienta (trafic, clienti etc).

Exista site-uri sau bloguri cu continut foarte bun, pe care insa motoarele de cautare nu le gasesc dupa nici unul dintre cuvintele cheie, pentru ca nu sunt optimizate corespunzator on page (in interiorul paginii). In acelasi timp, alte site-uri, foarte bine optimizate, se regasesc in prima pagina dupa anumite cuvinte cheie nu numai cu domeniul respectiv, ci si cu pagina de Facebook, Twitter, YouTube, Flickr sau cu blogul.

Efecte negative ale campaniei SEO fara implementarea SMM

In al doilea rand, o campanie SEO care nu este sustinuta de o alta in retelele sociale nu are un impact foarte mare in mediul online. Prin natura lor, retelele sociale presupun sisteme de votare, de sharing, de postare de comentarii, de adaugare de link-uri s.a.m.d, ceea ce incurajeaza participarea utilizatorilor, deci ajuta la cresterea de link-uri inbound, adica link-uri care se intorc spre site-ul propriu.

Planificarea campaniilor SEO si SMM

SEO si SMM lucreaza cel mai bine impreuna, atat timp cat exista un cadru potrivit. Ideal este sa se respecte cateva etape importante: descoperirea audientei, definirea obiectivelor, stabilirea unui plan, crearea strategiilor si masurarea rezultatelor.

1. Descoperirea audientei (gasirea publicului tinta): aceasta etapa presupune intelegerea comportamentului, a preferitelor, a metodelor de publicare si share a utilizatorilor. Multe companii care implica si canale social media pentru promovarea site-ului stiu exact de unde sa inceapa. Specialistii in marketing au dezvoltat instrumente si metodologii de recuperare a investitiei (ROI), prin ascultarea si invatarea de la clienti si prospecti.

Fiecare element de Social Media are cate un public tinta majoritar catre care se va indrepta mesajul nostru. Spre exemplu, daca vrem sa ne adresam unui receptor cu varsta cuprinsa intre 15-35 ani, cu pasiuni si cu obiective diferite, putem utiliza Facebook, daca dorim sa discutam cu viitori parteneri de afaceri putem utiliza LinkedIn s.a.m.d.

2. Definirea obiectivelor: aceasta etapa intra adesea in atributiile departamentului de marketing si de vanzari dintr-o companie. Este foarte important ca obiectivele pe care le stabilim sa fie clare, precise. Obiectivele clare stabilesc o linie coerenta de actiune si transforma demersurile de comunicare in actiuni eficiente, generatoare de rezultate cuantificabile.

3. Stabilirea unui plan: planul pentru indeplinirea obiectivelor va contine atat tehnici SEO, cat si SMM, prin focusarea pe continut si pe interactiunea dintre utilizatori, deoarece continutul este cel care trebuie descoperit si impartasit de si intre utilizatori/vizitatori. Crearea si publicarea de continut nou si alte tehnici SEO trebuie sa implice si promovarea proactiva si metode de sharing intre membrii unei comunitati.

4. Crearea strategiilor: Specialistii social media marketing se concentreaza pe descoperirea publicului tinta, a interactiunilor create intre acestia si a continutului pe care si-l impartasesc. De aici, se vor crea strategiile adecvate campaniei, pentru atingerea obiectivelor.

5. Masurarea rezultatelor: Prin campaniile social media se pot masura obiectivele initiale, ca de exemplu:

  • cate link-uri pe site-uri relevante ati obtinut;
  • creterea pe motoarele de cautare cu [x] pozitii;
  • numarul site-urilor si/sau blogurilor in care site-ul/blogul propriu a fost mentionat;
  • cresterea ratei de satisfactie a clientilor;
  • cresterea vanzarilor cu [y] %;
  • cresterea numarului de reactii pozitive cu [z] %.
Comments Off on Page Rank 2011

Page Rank 2011

Posted January 10th, 2011 in Blog by diana

Page Rank 2011

In legatura cu update-ul de Page Rang 2011 exista doua variante. Prima dintre aceste variante este aceea ca vor face in mod constant, trimestrial, update-uri de Page Rank (PR) in 2011 (ca in programul de mai jos). A doua “teorie” legata de update Page Rank este accea ca Google va renunta treptat la update-ul  trimestrial, in favoarea update-ului pentru fiecarui site in parte.

Oricare dintre variante ar fi cea corecta, asteptam noile Page Rank 2011 update, pentru 2011!

Update Page Rank 2011

  • Primul PageRank Update 2011

Perioada: 31 martie – 3 aprilie 2011

  • Al doilea PageRank Update 2011

Perioada: 31 iunie– 3 iulie 2011

  • Al treilea PageRank Update 2011

Perioada: 31 septembrie – 3 octombrie 2011

  • Al patrulea PageRank Update 2011

Perioada: 31 decembrie– 3 ianuarie 2012